2012. január 31., kedd

Napi smink - Green lights

Hahó!

Ma egy kicsivel hamarabb hazaértem az egyetemről, vagyis még világosban, hogy normálisabban tudjak fotózni (már amennyire összejött), így gyorsan csináltam egy zöld sminket, a nem rég vásárolt zöld MAC pigmentemmel. Egyben felavattam az új Miss Rose palettámat, illetve a tegnap beszerzett Rossmannos asztali sminktükrömet :D Lehet hogy ezért bénáztam kicsit, mert fura volt így sminkelni az asztalnál, mert hát volt már szebb "munkám" is :D, de fogadjátok szeretettel:


Itt láthatjátok, hogy a Garnier golyós korrektor mennyire belelül a ráncokba!

Bandzsa...

Vakuval


Arc:
  • Essence Soft Touch Mousse alapozó07 matt nude)
  • Essence Cover Stick korrektor (02 matt beige)
  • Essence pirosító (10 how cute is that?)
  • Garnier golyós korrektor (sötétebb)
Szem:
  • NYX szemhéjalap
  • Miss Rose paletta (hamarosan mutatom, ígérem!!!) , kékes-zöld a szemzugba és alsó szempillasor tövébe 
  • MAC pigment (Night lights)
  • Miss Rose paletta, selyemfényű fehér szemöldökcsont alá
  • Miss Rose paletta méregzöld, vele összemostam kicsit a színeket
  • Essence gél állagú tus (04 I love NY)
  • Maybelline The Falsies spirál
Száj:
  • Manhattan Loves Cherry Lips szájfény (nincs kódja :( )


Hát, azért remélem tetszik :$:)

puszi,

R.



4 megjegyzés:

  1. Röhögni fogsz... :D De én ma dettó ugyan így léptem ki az ajtón :D Najó inkább military zöld volt a szemem, de akkor is :D
    http://makeupmania-bunny.blogspot.com/2012/01/fotd-szolid.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D valóban! Bár az enyémben én nem mennék ki így az utcára a hétköznapokban, mert élőben picit durvább, a tiéd kicsit "finomabb", és szebb is :) De basszus, még a fülbevalónk is tollas :D

      Törlés
    2. De miért nem mennél ki? :D Én simán bevállalnám, sztem tök jó :)fülbevalót csak most vettem észre lol :D holnap barnát pingálok magamra háhá :D

      Törlés
  2. Szerintem nagyon szép lett :) és jól áll ! :) jajj és imádom ezeket a szájfényeket :D

    VálaszTörlés