2012. január 15., vasárnap

Az első....

Hahó :)
Sok-sok gondolkodás után rávettem magam, hogy megcsináljam a saját kis blogomat, a saját kis világomat, amiben Ti is részt vehettek :) Igyekszem olyan dolgokról írni, olyan dolgokat bemutatni, ami Titeket is érdekel, és hasznos lehet számotokra, mind a szépségápolás és a divat, mind a hétköznapi élet során. Messze sem vagyok szakértő, csak a saját tapasztalataimra hagyatkozom :)
Régóta nagy rajongója vagyok a sminkeknek, a szépségápolási termékeknek, és mivel az évek alatt sikerült egy kisebb hadseregre valót kipróbálnom belőlük, szívesen megmutatom Nektek is, hogy segítsek a választásban.
Nagyon szeretném, ha Ti is aktívan részt vennétek a blog szerkesztésében, adjatok ötleteket, hogy mit szeretnétek látni, és én igyekszem véghez vinni! Tippeket is szívesen fogadok, mivel eléggé új vagyok ebben a dologban, így előre is bocsi, ha először kicsit bénázok... :D
Egy szó mint száz, remélem hasznos lesz számotokra, és örömmel olvassátok, hogy aztán még nagyobb örömmel és több tapasztalattal vessétek bele magatokat a vásárlásba és a sminkelésbe :)
Hamarosan jövök az első igazi bejegyzéssel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése