2012. január 25., szerda

Amiket kár volt megvenni...

Hahó:)

Már tegnap beharangoztam, hogy ma jön egy olyan bejegyzés, amiben megmutatom Nektek, hogy mit tartottam mostanában felesleges pénzkidobásnak testápolás és sminkek terén. Hangsúlyoznám a "mostanában" szót, mert ennél jóval több olyan kencém volt, aminek semmi értelmét sem láttam, hát még hasznát, de mivel nem emlékszem az összesre, ezért azokat mutatom meg, amelyek az utóbbi időben csalódást okoztak...

1. Testápolás

Ebben a kategóriában csak egy "versenyző" szerepel, méghozzá azért, mert odafigyelek, hogy mit veszek, és már régóta megvan az a márka, amely a testápolási rutinomat képezi. Csalódást akkor tapasztalok, ha hirtelen felindulásból veszek valamit, mert a) olcsó és kiakarompróbálni b) finom illata van c) mindkettő.
Nagy csalódást volt számomra a Rossmann saját márkás, téli limitált kiadású, sült mandula illatú tusfürdője.


Annyira szerettem volna, hogy jó legyen, mert anyiraaaaaa imádom a sült mandula illatát, izét, és teljesen olyan a tusfürdő illata is! Miután kipróbáltam, azzal a szörnyű ténnyel találtam szembe magam, hogy még életemben nem volt olyan tusfürdőm, ami ennyire kiszárította volna a bőröm! Borzalmas volt, komolyan, soha nem éreztem ennyire száraznak a bőröm! Kár érte, mert finom az illata, és elég olcsó is volt...

2. Arcápolás

Avon Naturals Őszibarack és Méz arctisztitó és arckrém

Ritkán szólom le az Avonos cuccokat, de ahhoz képest, hogy a Naturals termékcsalád - állítólag- természetes összetevőket tartalmaz, ennek olyan mű szaga van, hogy leírni is nehéz. Egyszerre rendeltem meg a nappali krémet, az arclemosót és az arcradírt. Az egyetlen használható termék a radír, vele egészen ki vagyok békülve. Az arclemosó zselé állagú, förtelmesen mű barack szaga van, és rettenetesen kiszárította a bőröm... Ennyire rossz lemosóm még sose volt. Vagyis de, volt egy Bebe lemosóm, de már nem emlékszem a nevére pontosan, azt tudom, hogy az első használat után a kukában landolt...
Az arckrém nekem azért fura, mert annyira nagy a tégelye (125 ml) ,hogy inkább testápolóra hasonlít :D És az állaga is hasonló...Olyan termék, amit valamiért nem szívesen kenek az arcomra, nem hidratál, és nem szívódik be gyorsan. Max kézkrémnek elhasználom, vagy nem tudom.

Balea frissitő arctonik normál és vegyes bőrre:

Róla annyit elég megjegyeznem, hogy felhabzik az arcomon, mint egy habzó arctisztitó. Elég ijesztő.


Garnier Pure Activ ExfoBruscher


Biztos sokaknak közületek bejött ez a termék, de szerintem az árához képest semmit sem ér... Sőt! Soha nem volt még olyan pattanásos a bőröm, mint amikor ezt használtam! Miután láttam, hogy milyen hatással van az egyébként nem túl érzékeny bőrömre, elhagytam a használatát, és próbáltam rendbe tenni az arcomat, ami megjegyzem, elég sokáig tartott. Plussz nagyon szárít, és feszült utána a bőröm. Akinek nagyon pattanásos az arca, nanak lehet, hogy jó, de nekem nagyon nem jött be sajna :(

3. Dekorkozmetikumok

L'oreál Accord Parfait alapozó


Müllerben vettem nemrég, 2000 Ft-ra volt leárazva, hát nagyon megörültem neki. Sajnos korán... Nem értem ebben az alapozóban, ami elvileg azt ígéri, hogy tökéletesíti  bőrt, és egyenletes tónúst biztosít, hogy minek tesznek bele apró arany csillámokat?!A fedésével egyébként valóban nincs baj, én sajnos egy elég sötét árnyalatot vettem meg (többet nem kérem ki az eladó véleményét...), de az arany csillámok elég feltűnőek. Nekem kesévbé zsíros a bőröm, de pár perc utána már átfénylett az egész, és pár óra múlva már  lemászott az arcomról, és sajnos mindent megfogott, ami hozzá ért az arcomhoz.

Manhattan Purple Peeptoe paletta


Akciósan vettem a DM-ben, 2000 helyett 999 Ft-ért, nagyon szép lila színek találhatóak benne, így hát hazajött velem. Sajnos amikor kipróbáltam, rá kellett jönnöm, hogy NULLA fedése van, NULLA pigmentáltság, NULLA tartosság.
Nézzétek csak, a képek magukért beszélnek:


itt egyszer áthúztam a kezem a bőrömön. Ennyit tud....

Noname eurós L'oreál volume collagene koppintás szempillaspirál



Konkrétan 580 Ft volt, és egy-két helyen olvastam, hogy egész jó, hát nem tűnt hatalmas befektetésnek. Hála az égnek! Ilyet még nem láttam :D Olyan, mint egy ragasztó! Kihúzom a tubusból a kefét, és úgy nyúlik, mint a Technokol. Láthatjátok a képeken is egy kicsit. Ja, és a szaga is olyasmi... Nagyon durva fekete színe van, amikor ezt viseltem, hiába volt minden szemfesték lemosás, két nap múlva is fekete volt mindenem...
Ne vegyétek meg!



Ti használtátok már valamelyiket? Mit tapasztaltatok?

puszi:

R.

U.i.: senkit sem szerettem volna megsérteni azzal, ha netalán az ő kedvenc termékét "ócsároltam", amennyiben mást tapasztalt valaki, várom a véleményét! :)










7 megjegyzés:

  1. Szerintem az Avon összes arckrémét meg arctisztítóját hiba megvenni, a naturals termékcsaládból, olcsók viszont nem jük semmire.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt annyira nem tudom, mert csak ezeket a barackos mandulás termékeket próbáltam, de ha az összes többi ilyen, akkor gáz van... Amúgy a bőrradírok egészen jók, ha most jobban belegondolok, volt mézes mandulaolajos is, azt télre tudom ajánlani, nekem bejött :)

      Törlés
  2. Én cseresznyevirág illatú Isana tusfürdőt vettem, jó nagyot, de nagyon szeretem, mert nekem nagyon puha lesz tőle a bőröm :D Garnier-t nem igazán szeretem, de karácsonyra hozott Jézuska egy Garnier-es arctisztítót, ami annyira nem is rossz, és hasonlít a tiédre. Az Avon-os arckrémektől pedig én se vagyok elájulva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod Nóri, mások vagyunk :) nekem alapjáraton nagyon száraz bőröm van, ezért vigyáznom kell rá, kb a Dove meg talán némelyik Nivea tusfürdő jön csak be neki, kis finnyás :D Garniernek vannak jó arctisztítói, pl. némelyik tubusos kiszerelés. Van ebből a sörtésből egy újabb fajta másabb "kefével", ami mattít is, őt nem próbáltam, lehet, hogy azt kaptad karácsonyra :)

      Törlés
  3. Húúú bakker, de jó , hogy nem vettem meg a palettát tegnap :O És nekem is volt olyan barackos arckrémem, na igen... az miatt utáltam meg a barack illatot, több éven keresztül nem tudtam elviselni :S

    VálaszTörlés
  4. Régi motoros Avon tanàcsadó vagyok.A barackos krémcsalaåd az egyik legnépszerübb.Gyanus az a 125 ös kiszerelés nem véletlenül a limitàlt kiadàsu testàpolo volt?( az arckrémek kisebb kiszerelésüek)A bebe testàpolo az egyik legbörbaràtabb,a kisbabàm ezt hasznàlja,minden màstól kipattog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Avon tanácsadónő vagyok egy ideje, de ez még nem jelenti azt, hogy minden termékük kíváló. Nekem ez nem jött be, ahogy sok más ismerősömnek sem, mert nagyon műnek hat. És nem, nem limitált testápoló a krém, mert arckrém van ráírva, sőt, ha megnézed a mostani katalógust, az összes Naturals krém 125 ml-es. Bebe testápolót még nem próbáltam, én az arclemosóról írtam, hogy szárította a bőröm.

      Törlés