2012. január 15., vasárnap

Amit én választok


Sziasztok! Maggienél láttam először ezt a TAG-et, gondoltam kitöltöm, hogy az első olvasóim jobban megismerjenek... :)

Porpúder vagy kompakt púder? 
Inkább kompakt, a porpúderrel szerintem macerás dolgozni, hullik össze-vissza és kevésbé tartós.
Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)? 
Sokáig szemceruzáztam, mert béna voltam a szemhéjtushoz, de aztán belejöttem :) Szeretem a színes szemceruzákat, több félét lehet kapni, mint tusból. Mostanában mégis inkább a fekete tushoz nyúlok, nagyon durván ki lehet emelni vele a szemfestést.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza? 
Hát mivel elég gyengus a szemöldökszőrzetem, néha-néha elmegyek kedvenc kozmetikusomhoz egy festésre. Néha itthon is próbálkozom vele, henna por és festék kutyulékával, az is bejön!

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla? 
Ha már muszáj, akkor a tincses szebb, a soros elég mű.. De leginkább egyik sem, mert idegrohamot kapok mire felteszem őket :D

Korrektor: alapozó előtt vagy után? 

Utána!! Előtte mi értelme van?

Primer vagy sminkfixáló? 
Őőő...nem igazán használom egyiket sem, de a primer szimpatikusabbnak tűnik, jobban eltünteti a bőrhibákat.

Alapozó vagy BB krém?
Kissé drágállom a BB krémeket, pedig szívesen kipróbálnám, annyi jót hallottam róluk, talán kicsit túl sok is a neten az infó dömping róluk, nálam ilyet nem fogtok találni (sajnos vagy sem), max ha kipróbálásra szerzek valahonnan. Alapozóból is lehet kifogni nagyon jókat :)
Szájfény vagy rúzs? 
Valahogy nem szereti a szám a rúzsokat, vagy a formája olyan, hogy lemászik róla, vagy én nem tudom, de eddig nem sok pozitív élményem volt a rúzsokkal kapcsolatban. Egy szájfénnyel nem lehet hibázni.

Pigment vagy préselt szemhéjpúder? 
Préselt szemhéjpúder! Nem szeretem, ha szanaszét hullik a festék smink közben, és a pigmentekkel ez az esetek 99.9%-ban megesik. Bár sokkal szebbek, az biztos!

Avon vagy Oriflame? 
Avonozok, úgy hogy egyértemlűen AVON :) Szuper cuccaik vannak, szuper áron, majd jönnek a tesztek!

Transzparens púder vagy színezett? 
Ha az alapozó színével nincs baj, akkor színtelen!

Színes smink vagy natúr smink? 
Attól függ... de inkább a natúr színek felé húz a szívem, ha nagyritkán kilépek az éjszakai életbe, akkor jöhet a durvulás :)

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható? 
A lehúzható szerintem fáj :D Inkább lemosható

Bronzosító vagy pirosító? 
Nem régóta használok pirosítót, de amióta rájöttem, hogy mennyivel szebb az arcom vele, azóta elmaradhatatlan.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés? 
Mivel a hajam hosszán nehezen alkalmazható a göndörítés, ezért egyenesítés.

Matt vagy csillogó? 
Hétköznap inkább matt, egyéb eseményekkor jöhet a csillogó :)

Hosszú pillák vagy dús pillák? 
Mármint hogy nekem milyen van, vagy milyet szeretnék? :D A szempilla legyen hosszú is, dús is, göndör is, korom fekete is !

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk? 
Évszak és kedv függő. Rengeteg lakkom van, úgyhogy van miből választani, de jobban szeretem az élénk lakkokat!

Hajmosás este vagy hajmosás reggel? 
Este, és másnap reggel egyenesítem, ha kell :)

Dm vagy Rossmann? 
Akció függő...Valahogy jobban szeretem a DM-et, nem tudom, miért, hiszen sokszor drágább is meg gagyibb is. A lényeg, hogy: mindkettőben UTÁLOM  biztonsági őröket!!!!

Csillámpor vagy strasszkő? 
Nem vagyok oda a csillivilli cuccokért, de ha már választani kell, inkább csillámpor. A strasszkő egy profi sminkben, bemutatóra vagy az operabál alkalmával még elviselhető :D

Borotva vagy gyanta? 
Borotva.

Műköröm vagy lakkozás? 
Volt műkörmöm, szerettem is, de nekem voltak olyan gondjaim, hogy nehezen szedtem fel a földön elgurult dolgokat, vagy a visszajérót a pénztárnál :D Néha rám jön a műköröm láz, akkor csináltatok, de mivel kb 2 hónap kell, hogy utána rendbe jöjjön as körmöm és újra egészséges legyen -pedig amúgy szépek-, ezért átgondolom a dolgot.

Rövid vagy hosszú haj?   
A hosszú haj nem az én világom...Nem áll jól, és tuti lusta lennék minden nap megcsinálni, és lófarokban hordanám. A rövid jobban áll és egyszerűbb kezelni.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 
Ritkán rúzsozok, de akkor inkább élénk, vagy a szájszínemnél kicsit sötétebb! Nem csípem a világos rúzsokat...

Ui.: Bocsi a helyesírási hibákért, valamiért minden egyes magyar szót alápirosoz a gépem, és nem tudom átállítani :(

1 megjegyzés:

  1. Átérzem a fájdalmad.. .:D én se vagyok nagy barátságban a rúzsokkal olyan nyomi a szám formája :D De muszáj lesz megbarátkoznom velük főleg az élénkkel mert lesz majd vidim amihez muszáj lesz :D

    Ui: Vedd ki a helyesírás ellenőrzőt.

    VálaszTörlés