2012. január 24., kedd

Haul és teszt

Sziasztok :)

Kis szünet után újra itt, sajnos bekrepált a fényképezőm, így nem tudtam fotózni, de már megjavult :)
Vettem mostanság pár cuccot, ezeket szeretném megmutatni nektek, tesztekkel kiegészítve!
Szombaton Győrben voltunk, Esküvő Kiállításon, csoda szép dolgokat láttam, bár az én Nagy Napom még picit messzebb van, jó volt ötleteket gyűjteni, meg hát ezzel is szeretnék majd foglalkozni később... :)
No de vissza a témához. Benéztem a Douglasba, de nem találtam semmi extrát. Végülis haza jött velem egy Sunfleur arctisztitó tej és a nappali mélyhidratáló krém.

Mivel már mindenkinek a könyökén jön ki a Sunfleur téma, így nem mennék bele hosszadalmas tesztekbe, max az arctisztitót említeném meg. Ő egy tisztító, sminklemosó arctej, aloe vera, citromfű és panthenol kivonattal. Isteni finom illata van, nem szárítja a bőröm és jól végzi a dolgát!
Ár: 790 Ft 
Nekem az arckrém is nagyon bejön, nem zsíros, hamar beszívódik, megfelelően hidratál, kellemes az illata, az ára pedig rendkívül baráti!
Ár: 1290 Ft (itthon 1990 Ft-ért láttam, úgyhogy jó vásár volt)




Ennyi volt a győri zsákmány, sajnos mást nem találtam, még ruhát sem :(

Következnek a sminkcuccok:

Nemrég a Müllerben rábukkantam a Max Factor polcon egy színezett ajakbalzsamra, meg is vettem az egyiket, és tegnap egy másikat, mert tök szuper!! Ők a Max Factor Experience Sheer Gloss Balm névre hallgatnak. A világosabb az Amber, a sötétett pedig a Purple Orchid fantázia név alatt futnak:

Kicsit homámyos, de itt jobban átjönnek a színek


Teszt:

Természetes fényben
Vakuval
Gyönyörűek a színek, mindegyikben apró arany csillámok vannak! Az állaguk teljesen olyan mint egy ajakbalzsam, ennél fogva kevésbé tartósak, de nem szárítják az ajkakat, valamint fényvédőt is tartalmaznak, úgyhogy télre tökéletes vétel.
Ár: akciósan 1050 FT


Tegnap pedig Rossmannban jártam, az Essence kiárusítást kerestem, de nem igazán találtam... Pár dolog azért egységes, 299 Ft-os áron volt, így hazajött egy szemhéjpúder és egy szemceruza:

Essence Colour&Shine 09 Trip to Venus
Nagyon szép, csillámos rózsaszínes világos zöld, bár a rózsaszín kevésbé érvényesül :) Egyébként teljesen olyan, mint egy bolygó, nekem nagyon tetszik :D
A szemceruza sajna lemaradt a képről, ő az Essence Metallic Eye Pencil 06 Green Day nevet kapta.
Teszt:


Holnap pedig megyek fodrászhoz, már úúúúúúúúúúúgy várom :) Legközelebb megmutatom a nemrég beszerzett pigmentjeimet, valamint jövök egy olyan összeállítással, amiben megmutatom nektek, hogy mit NE vegyetek meg, még véletlenül se...

Hogy tetszenek? :)

1 megjegyzés:

  1. A szemhéjpúdernek nagyon szép a színe:) a színezett ajakbalzsamokkal jól jártál! :)

    VálaszTörlés