2012. január 17., kedd

Szerzemények határon innen és túl, sok-sok képpel :-)

Sziasztok!

Ma isteni sugallatra úgy éreztem, hogy vásárolnom kell, hogy legyen mivel büszkélkednem az oldalon, és  így is lett :D Igazából szerettem volna mutatni Nektek 1-2 olyan smink márkát, ami nálunk nem kapható, ezért útra keltem a nem túl messzi Ausztriába. Na meg persze azért is, mert rengeteg cucc nem kapható Sopronban (pl Catrice, nagyon sok Essence termék, és még sorolhatnám...), pedig mi már azért nyugaton vagyunk... na mindegy.
Íme a mai zsákmány:

Nem tudom mennyire ismeritek, vagy hallotatok a BIPA nevezetű drogériáról?! Én nagyon szeretem, szerintem sokkal jobb mint a dm vagy a Rossman! Ja, és nincs biztonsági őr :D Persze azért pl a Rimmel és Maybelline termékek ára az eget veri, de azt veszek itthon. Én ma ott (is) voltam, szerettem volna valami sminkcuccot venni, ma pl. az összes Bourjois termék 3€ volt, ami ugye 900 Ft, de már eléggé le volt lakva az állvány :( Sajnos egyébként sem találtam sok mindent, a BIPA saját márkás sminktermékeire utaztam leginkább (Look by BIPA, IQ Cosmetics), mert olcsók és jók, de valahogy nem tetszett semmi... Sebaj, van már a tarsolyomban pár, majd bemutatom őket, mert szuperek!
Itt sikerült beszereznem két arcmaszkot, egy csokisat és egy iszaposat. A csokisat már használtam kétszer, szerintem teljesen jó, igazából ez az egyetlen olyan maszk, amire azt tudom mondani, hogy hatott is valamit. Úgy tudom, itthon is kapható, én egyszer Győrben vettem egy bizsuboltban :D De gondolom máshol is létezik.

A következő a Garnier BB krémje! Annyi a neten a pro és kontra szegényről, hogy muszáj kipróbálnom, majd írok róla mindenképpen! A világosabb árnyalat jött haza, a sötétebb nekem kicsit fura volt. 9€ az ára, nem tudom, hogy nálunk mennyi, mert még nem láttam, gondolom a fentebb említett okból kifolyólag...
Ezen kívül beszereztem még 2 fülbevalót a Müllerben (1€/db), ugyan itt az Essence Blue addicted lakkját, és 2 köldök piercinget a C&A-ban (1€/db), mert ugye azokból sosem elég. Egyébként itt kell megjegyeznem, hogy nagyon durván fülbevaló mániás vagyok, komolyan, szerintem ez már klinikai eset. Mondjuk még mindig jobb, mnitha dizájner táskákra lennék ráizgulva.

Szombaton anyával voltunk vásárolni szintén Ausztriában, akkor is sikerült pár cuccot venni. Hazajött egy csizma, ami fél áron volt a Deichmannban (17€), nagyon tetszik és megy a színe az új sötét kék télikabátomhoz :) Ezen kívül két Catcie körömlakk, a sötétebb a Welcome to Las Vegas kollekció Alluring Night-ja, egy csodaszép mélykék apró csillámokkal, -ami természetesen nem látszik a képen-, az Essence lakkal elég ütős lesz, ha normálisabb fényviszonyok lesznek, meg is mutatom :) A másik pedig az új Hidden World kollekcióból a Wood you follow me?, csodaszép világos barna kékes fénnyel. Plussz egy szemöldök ceruza is kellett már.

Itthon is körbenéztünk, a Tescoban pl. sikerült beleszerelmesednem ezekbe a dobozokba, hat van egy kupacban, 1700 Ft volt, szerintem tök szép, nem mellesleg piros is még csillog is! Lesz mit pakolni bele.... :) 
És végül, de nem utolsó sorban, mi más, mint újabb két fülbevaló, ezeket már itthon vettetem a C&A-ban hétvégén, egyenként 550 Ft-ért. Imádoommm őket!



Nektek hogy tetszenek az új cuccok? :-)





4 megjegyzés:

  1. A dobozok tök jók! A maszkokat majd meglesem :]

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tervbe van véve a Garnier BB krémje :$ a dobozok olyan szépek :$

    VálaszTörlés
  3. szuper :) tényleg ugyanolyan az a fülbevaló. a "karika"szerűt, amin gyöngyök vannak, én is néztem, vagyis hasonlót, de nem áll hozzám annyira közel, úgyhogy otthagytam. még sosem volt ilyen típusú fülbevaló. :) jókat vettél. a garniernek mennyire erős a fedése?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem csalódtam a krémben, sok bloggerinával elletétben :) tény, hogy nem fed úgy, mint egy alapozó, de nincs is maszk hatása! Púder kell utána, ha zsírosabb a bőrőd, mert picit fénylik, de ez a legtöbb alapozónál is így van... Van most pár rémség a homlokomon, és egész jól el tudja tüntetni őket, plussz a mitteszerek se látszótnak! Lehet, hogy csinálok is hamar egy tesztet, ott majd láthatod ;)

      Törlés