2012. január 16., hétfő

Ami olcsó, az gagyi is?

Sziasztok :)
Úgy döntöttem, hogy Az Első Igazi Sminkes Bejegyzés egy kicsit tabudöntögető lesz! Mindenkiben él egy kicsit az a sztereotípia, -akár bevallja, akár nem-, hogy az olcsó cuccok (főleg a sminkek terén) nagy álltalánosságban bizony gagyik is...
Én sem vagyok az a fajta, aki egyből az olcsóbbért nyúl, megnézem, hogy mire adom ki a pénzemet, de most olyan hiperolcsó sminkcuccokat hoztam nektek, amit még az is megvásárolna, aki csak high-end kozmetikum mániás :D

Az első egy szemhéjpúder "paletta", ezt még régebben vettem egy kínai áruházban, 600 Ft (!!!!!) volt. Nagyon megtetszett a színösszeállítás.


Szeretem a földszíneket, és ebben ezek meg is találhatóak. A bal felső egy irizáló fehéres zöldes szín, de mivel kint mordori sötétség uralkodik, képtelen voltam szépen fotózni...
A paletta belseje:
Nem mondanám őket nagyon csillogó színeknek,  az állaguk inkább kicsit olyan, mintha préselt pigmentek lennének! Kicsit poroznak, de nagyobb bajom sose legyen.

Íme a tesztek, természetes fényben, direkt alap nélkül, hogy lássátok, mennyire pigmentáltak!
Már kinéztem magamnak egy sminket ezekkel a színekkel, hamarosan láthatjátok!!

                                       
Balról haladtam, az utolsó szín a paletta közepében lévő, fehér highlighterként tökéletes!

A paletta szét "szintes". Ha felnyitjuk a felső részt, találunk még benne egy naaaaagy tükröt, két pirosítót és még két, színében totálisan nem a palettához passzoló szemhéjpúdert, amit nem igazán értek...


A felső szín egy világos víz szín, az alsó pedig egy szép világos lila.
A pirosítókra nem pazaroltam most képet, személy szerint nem szívesen turkálok ekkora méretű pirosítokban sminkeléskor, így nem is használom őket.
Azt még el kell mondanom, hogy azon kívül, hogy az összes szín ennyire erősen pigmentált, nagyon tartós is!!


A következő szépség egy Miss Rose pirosító, eurós boltban sikerült beszereznem, 290 Ft-ért.... Nevet vagy kódot nem tudok mondani, de van valami 05 a hátulján :D

A bal oldali egy erősebb rózsaszín, a másik pedig egy szép barack szín, már régóta kerestem egy ilyen árnyalatot .

Úgy gondolom, hogy ezek a színek kenterbe verik bármelyik drágább kozmetikumot, én leglaábbis nagyon pozitívan csalódtam bennük, mert gyönyörűek!

Nektek hogy tetszik, mik a tapasztalataitok az olcsó sminkekkel kapcsolatban?

puszi
R.




2 megjegyzés:

  1. Én imádom, amikor egy sminkcucc ilyen szemérmetlenül olcsó és végül kiderül, hogy jó is (nekem például van 3 Lora szemhéjfesték palettám, darabonként 8 színnel és kerültek vagy 700 Ft-ba és tök jók)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is van Lora szemhéjpúderem, barnás árnyalatúak, kettő is. A két db volt 290 :D Sztem egy kicsit rosszabb a minősége mint annak amit itt bemutattam, de az árához képest tényleg szuper!!! Példának okáért, vettem pár hete dm-ben egy manhatten palettát 4 lila színnel, 1000 Ft volt, de annyira silány, még alappal is, hogy erősen foglalkoztat a kuka gondolata...

      Törlés