2012. január 18., szerda

Napi smink zöld szeműeknek

Hahó :-)

Ma egy szemsminket mutatok nektek, ami ez alapján készült:
Nem is tudom, hol akadtam erre a képre, de megláttam, és elgyengültem... csodaszépp! A színek, ááhhh! Zöld szeműeknek nagyon szépen mutat, csupa olyan szín, ami még jobban kiemeli a tekintetet! Arany, zöld és barna, egyébként is a legkedvencebb színeim, amikor sminkelek :-)

Az enyémnek természetesen köze sincs ehhez a kivitezeléshez (plussz a photo shoppot is csak hírből ismerem, öreg hiba), de a színeket próbáltam e szerint összeválogatni, több-kevesebb sikerrel, de inkább döntsétek el ti :-)



Amiket használtam:

Arc: csak Garnier BB Krém, most nem az arc volt a lényeg
Szem: 
  • NYX szemhéjalapozó, bőrszínű
  • Avon Jillian Dempsey professzionális szemceruza az egész szemhéjra, (Brown)
  • a nemrég említett kínais palettából: zöld a szemzugba és alulra, arany a mozgó szemhéjra és alulra, sötét barna mélyítővonalba, irizáló világos zölddel pedig kicsit összemostam
  • Maybelline tusfilc
  • Maybelline Falsies szempillaspirál
  • Catrice szemöldökceruza (Date with Ash-ton)
Nektek hogy tetszik? :-)









3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik :) Sajnos fotóbolt nélkül soha nem lesz ugyan olyan a smink a képeken mint élőbe :( Próbálj meg mindig természetes fénynél fotózni. Pl én bele szoktam állni az ablakba és úgy lőni a képeket. És kérünk szépen egész arcos fotót is... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát kellett pár perc bénázás, mire rájöttem, hogy az ablak a legmegfelelőbb hely :D de végülis összejött :)holnap jön egész arcos is, főleg mivel tegnap megérkeztek a MAC pigmentjeim és már tudom is, hogy mi lesz a "koncepció" :D

      Törlés
  2. nagyon szép lett a sminked!!!

    VálaszTörlés