2012. január 26., csütörtök

MAC pigmentek

Még múlt héten rendeltem Vateráról két MAC pigmentet (vagyis MAC pigmentként volt feltüntetve, az eredetét nem tudtam bevizsgálni :D Egyébként utána néztem, és léteznek ilyen név alatt MAC pigmentek, szóval lehet, hogy nem kamu...)
Egy sötétlila és egy méregzöld színre esett a választásom, ezek a színek állnak a leginkább közel kis szívemhez, és őket használom élesben is a legtöbbet.
Sosem volt még pigmentem, így elég nagy meglepetés volt, amikor kibontottam, mert egy én egy porzó, szálló, csillámos valamire gondoltam, de szerencsére egyáltalán nem tapasztaltan ilyesmit. Nagyon jól lehet velük dolgozni, teljesen jól fednek, és tartósak! Főleg a zöld, amikor popsitörlővel letöröltem a kezemről a mintát, dörzsiznem is kellett :D
Íme, ők azok:

Night lights - méregzöld apró arany csillámokkal


Grape - csillámos sötétlila
Tegnap este rám jött a körömfestés mánia, így kipróbáltam, hogy a lila hogy szuperál körömlakkra rákenve, és egészen jó lett az eredmény. Picit talán látjátok is a képeket, a körmöm vége olyan :) Ani színátmenetes körmét próbáltam leutánozni, de nem igazán jött össze (megfelelő színű körömlakk híján...), így meg se mutattam :D

sajnos nem nagyon látszik a csillogás, pedig van ám!
Ma készítettem egy sminket is a lilával, hamarosan láthatjátok :)
Még mindenképpen szeretnék egy narancsos barnás árnyalatot és egy világos rózsaszínes pigmentet, egyébkét 390 Ft volt egy kis tégely.



Ti még mire szoktátok használni a pigmentetek?

puszi,

R.

1 megjegyzés: