2012. január 20., péntek

Napi smink - Frost

Sziasztok :)

Arra gondoltam, hogy mivel kint repkednek a +8 fokok így télvíz idején ,ami elég gáz szerintem (és nem csak azért mert nem tudom felvenni az új csudiszép téli kabátomat, hanem amúgy is...), ezért egy "fagyos" sminket hoztam nektek!
A zöld szememhez szerintem kevésbé áll jól a türkíz és a kék (nem is szeretem őket annyira...)de nézzétek el nekem, elvégre ezek a tél színei, akár jól áll, akár nem :)





Használt termékek:

Arc:
  • Look by BIPA alapozó (13, Even)
  • Avon arcpirosító gyöngyök
Szem:
  • NYX szemhéjalap
  • NYC négyes szemhéjpúder (Chelsea Chic), világos lila
  • Miss Sporty mono szemhéjpúder (Frost)
  • Rimmel Color Mousse (007, Breezy)
  • Essence szemceruza (White)
  • Essence automata szemceruza (Seventh Heaven)
  • Douglas Black Volume szempillaspirál (lemaradt a képről)
  • Catrice szemöldök ceruza (Date with Ash-ton)
Száj:
  • Avon Onyx Lustre szájfény (Peach Sparkle)



Hogy tetszik? Ti is utáljátok ezt a téli meleget? :S

10 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó és lett basszus, tényleg nagyon hasonlítunk :D Alapvetően a telet utálom, nyári gyerek vagyok, legyen meleg süssön a nap tengerpart pálma fák :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, én mondtam... :P amúgy jövő hét szerdától még durvább lesz a "hasonlóság", mert fodrászhoz megyek, és kb fél éve kacérkodom a vöröses haj gondolatával... :D Rám fér már a változtatás, a szőke meg távol áll tőlem, bár ki tudja, mi lesz a végeredmény :) Én se szeretem a telet, de ez mi már? Ha tél, akkor legyen 2 hónapig hó meg hideg, utána meg 23 fok és napsütés, madárcsicsergés...

      Törlés
    2. Szerintem legyél vörös nagyon jól állna :D Szőke ne legyél, erősítsd inkább a dögös vörös tábort :D Én kedden voltam fodrásznál és felnyírattam hátul meg két oldalt, majd a kövi vidiben meglátod :)

      Törlés
    3. Wowww, már kíváncsi vagyok :)
      Tök jó, hogy ilyen "bevállalós" lányokkal is találkozni, az ismerőseim többsége elég konszolidlált hajviselet terén, és ki vannak akadva, ha meglátnak valami új hajjal :D Nekem meg úúúgy tetszik, ha valakinek ilyen vagány frizuja van :)

      Törlés
  2. Szép a sminked és jól áll:)
    én nagyon sokáig idegenkedtem a kék színtől, nekem is zöldes szemem van, de vannak árnyalatok a kékből ami kimondottan jól áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, ha tetszik :) én is szoktam próbálkozni a színekkel, a mély sötétkék és a lilásabb árnyalatok kicsit jobban passzolnak a zöldhöz :)

      Törlés
  3. Szia!

    Most találtam Rád, Bunny által! :) És ugyanezek az érveim a kék/kékes sminkekkel kapcsolatban, Ugyanis nekem is zöld a szemem. Kék színhez nagyon nagyon ritkán nyúlok. :)
    Még decemberben kaptam egy kérést, hogy készítsek egy kék sminket. Így sikerült: http://olcsosminkekzsancitol.blogspot.com/2011/12/kek-smink-keresre.html
    A kommentek alapján tetszett mindenkinek. Sőt a képeket nézve nem is gáz annyira mint először gondoltam. :) Úgyhogy, szerintem Te is nyugodtan nyúlj a kék színhez, mert jól áll és nem nyomja el a szemed alap szépségét. :)
    Remélem nem baj, ha kitettem a linket, nem reklámnak szántam, csak a szemléltetés miatt :D
    További sok sikert a bloghoz. Most megyek és megnézem a többi bejegyzésed is :)
    *.*
    Zsani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsani! nagyon örülök, hogy írtál, már korábban is nézegettem a blogodat :) egyáltalán nem baj, hogy kitetted a linket, ha hasonló post-ot találsz az enyémek között, mint a tiéd, akkor csak nyugodtan mutasd meg :) és tényleg szép lett a kék sminked, nagyon tetszik :)

      Törlés
  4. szerintem így a sminkhez passzoló fülbevalóval és felsővel különösen jól áll ez a kék smink :)

    VálaszTörlés