2012. január 29., vasárnap

Haul - A leárazások legvége

Sziasztok!

Még a héten kihasználtam a leárazások legeslegvégét (vagyis a pénztárcám nagyon reméli, hogy nem vásárolok többet), és sikerült pár "boldogság bon-bont" begyűjteni :) Hozzánk is sikeresen eljutott a C&A-s és az Essence leárazás, mert ugye jobb később, mint soha, így gyorsan beszereztem, amit még szerettem volna, vagy megtetszett :)
Vettem felsőket, bizsukat, sminkcuccokat, kézkrémet, no de beszéljenek helyettem a képek:

Nyaklánc C&A, 250 Ft

Karkotők C&A 250Ft/db

Az Essence leárazásoknak már nagyon a vége van, alig volt pár dolog, a zöld tusból pl az utolsó hoztam el, a lilát is szerettem volna, de abba belenyúltak :( Így ők jöttek "csak", plussz a csokis málnás kézkrém, csak ő lemaradt a képről...:
B-J: Circus Circus tartós szemhéjkrém (Raise the Courtain for...), zöld tus, szemhéjpúder (46 Taupe of the pops), tartós szájfény (I like cotton candy)

Mivel a tus és a szájfény minden második leányzónak meg van az országban, nem mennék bele hosszadalmas tesztelésbe (a szájfény egyébként nekem nagyon bejövős!!) de megmutatnom nektek a két kevésbé ismert szemhéjpúdert:
B: tartós szemhéjkrém, J: szemhéjpúder
A szemhéjkrém valóban nagyon tartós, kell suvickolni rendesen, mire megmozdul! A szehéjpúderrel együtt, mindketten csodás, nappali sminkhez tökéletes színek.

C&A-ba véletlenül tévedtem be (már amennyire ez lehetséges:D ), és láss csodát, ott figyelt egy olyan piros pulcsi, amire három hete vadászok! Úgy megörültem, megvettem egyből a mögötte figyelő krémszínű pulcsit is :D Egyébként mind a kettőre szükségem volt már, mert elég melegek és elég hosszúak is :) Hab a tortán, hogy egyenként 1590 Ft-ba kerültek:



Ma pedig eurós boltban megvettem az egyik Miss Rose palettát 580 Ft-ért. Őt most nem mutatom meg, hanem majd legközelebb egy külön bejegyzést szentelek neki, mert megérdemli :)

Képzeljétek, tegnap bálban voltam, bár nem volt nagy eresztés (a német nemzetiségi kisebbség bálja volt, így az átlag életkor +/- 65 körül mozgott...) Nem kellett nagy estélyi, de azért sokan farmerban meg pulcsiban jöttek el... Én nem értem, lehet, hogy nem a Hiltonban tartották, hanem az egyetem aulájában, de akkor is...a bál, az bál és kész. A sminkemet sajnos nem tudtam lefotózni, mert fél órás késében voltunk :( :D Egy arany-fekete sminkem volt egyébként:)

Nektek hogy telt a hétvége? Fogtok még vásárolni a leárazásokon, vagy kifosztottatok mindent? :)

puszi,

R.

2 megjegyzés:

  1. A Taupe of the pops-ot megvettem én is, nagyon szép szín, beveszem a hétköznapi rutinomba. A hétvégén 3 1 eurós kiegészítőt vettem, ékszereket, sminkeket már nem vásárolhatok. :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek a karkötők! :]
    Nálam most kasszastop van, mindenféle téren, mert az utóbbi időben annyit vásároltam, hogy csak na :D :/

    VálaszTörlés