2012. január 20., péntek

Douglas-os smink termékek

Hahó ismét :)

Úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek a Douglas saját márkás sminkpalettáját és szempillaspirálját! Sajnos ritkán jutok el Győrbe (a közelben csak ott van Douglas... komolyan, mi van ezzel a Sopronnal??), de akkor beszabadulok, és nem lehet kirángatni :) Most következzen a legutóbbi zsákmányom, róluk lesz szó:


Tehát, adva van egy mini palettánk 8 szehéjpúderrel és két pirosítóval, valamint egy dúsító spirál.
Jöjjön először a nagy tesó :)
Így néz ki kinyitva a drága

Felső sor b-j: csillogo krémszín, matt szürke, csillogó világos rózsaszín, zöldes-kék (nem tudom minek nevezzem, kicsit hajaz a Catrice C'mon Cameleon színére)
Alsó sor b-j: csillogó közép barna, mustárszín, sötétzöld, csillámos sötét kékes-lila (gyönyörűűűű!!)

Íme a tesztek:
Alappal plussz vaku
Alappal, természetes fényben

A leggyengébb szín mindenképpen a matt szürke, lényegében olyan, mintha nem is lenne... A többi egész jól pigmentált, a mustár szín is jóval erőssebb élőben. A legszebb színek számomra a barna, a kékeszöld, sötét zöld és a csillámos lila. Találkoztam már tartósabb szemhéjpúderekkel is, de na bumm... nem vártam tőlük eget rengető teljesítményt. Alappal egyébként egész jól bír egy napot. Jól lehet velük dolgozni, nem poroznak, ami azért nagy előny.

Jöjjenek a  pirosítók (a képeken véletlenül felcseréltem a sorrendet )

Természetes fényben

Vakuval

Nem nagy szám...a világosabbat highlighterként tudom elképzelni a gyakorlatban, a sötétebb inkább alkalmazható a mindennapokban, őt szoktam azért használni is néha napján :D
Alapvetően jó vételnek tartom a dobozkát, főleg, hogy 2500 Ft-ba került... A hátuljára is rá van írva, hogy utazó paletta, annak pedig tökéletesen megfelel. Jó jó, vannak ennél jobbak is, de ennyi pénzért szerintem teljesen rendben van. Jaj, majdnem elfelejtettem... Jár hozzá szivacsos applikátor meg mini pirosító ecset, de nekem sikerül mindig elkeverenm őket valahová:)

Szempillaspirál:



Én imádom!!! Alapvetően ez egy dúsító szempillaspirál, és ezt a tulajdonságát be is bizonyítja minden egyes használat során. Nincs erős illata, nem csomósodik, nem potyog le és nem irritálja a szememet. Max annyi negatívumot tudok felhozni, hogy nem annyira tartós, de nekem a hétköznapi sminkem alap darabjává vált. Esti, vagy alkalmi sminkhez azért mást válsztok.
1200 Ft volt, ami lássuk be, nem valami sok...
A mai sminket is ezzel készítettem, lejjebb megtaláljátok, ott láthatjátok a munka közben :)

Ti megvennétek őket? 









2 megjegyzés:

  1. SZio! Én is Soproni vagy, Eisenstadtban miért nem nézed meg a Douglast?:) elég jó készletük van, igaz kisebb mint a Győri. Meg nagyon ajánlom a Eisenstadti Müllert is!! Sokkal jobb mint Sopronba(: És 300ft-os euro mellett is gazdaságosabb az ausztriai müller.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) látod, mennyire igazad van! még jó, hogy valaki gondolkozik helyettem is, nekem eszembe se jutott, pedig azt is tudom, hogy hol van :D A kinti Müller tényleg sokkal jobb, ott szoktam vásárolni, már lassan megfogadom, hogy az itthoniba be se megyek, mert felesleges... bár azért akciók idején megéri :)

      Törlés