2012. január 25., szerda

Új haj - Red!

Végre végre végreeeeee :) Új hajszín! Már úgy vártam! Nekem eszméletlenül tetszik, nem is gondoltam, hogy ennyire jó lesz :D
Már régóta mindig ilyen fazonra van nyírva, maradtam is ennél, mert nekem bevált :)


Szép fényes :)

...és az utolsó
A smink pedig semmi extra:

Arc: 
  • Garnier BB krém
  • Essence Cover Stick 02 Matt beige
  • Lora pirosító gyömgyök
Szem:
  • Essence szemhéjpúder 13 Dress to impress
  • Essence fekete szemceruza
  • Douglas Black Volume szempillaspirál
Ajkak:
  • Max Factor Sheer Gloss Balm (Purple Orchid): tegnap bemutattam, most láthatjátok, hogy élőben milyen :)


Nektek is legalább annyira tetszik, mint nekem?? :)






6 megjegyzés:

  1. Annyira tetszik ez a fazon, de én sose leszek elég bátor hozzá. Neked viszont nagyon szuperül áll, és a hajszín is telitalálat! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll Neked, szép színt választottál :)

    VálaszTörlés
  3. Júúúj nagyon dögös :) Üdv a vörösök közt :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, aranyosak vagytok! örülök, hogy nektek is tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon bombéjzós lett :D
    Állati jól áll... :D

    VálaszTörlés