2012. február 3., péntek

Az első, havi kedvencek bejegyzés!

Sziasztok!

Első alkalommal láthatjátok nálam a havi kedvenceimet, vagyis azokat a termékeket, amiket legtöbbet használtam januárban :)
Három+1 kategóriát hoztam ma: testápolás, arcápolás, és a plussz egy :D. Gondolkoztam könyv/zene és kedvenc kaja kategórián is, de a könyvemet, amit elkezdtem - Vavyan Fable:Habospite- már kb 3 hónapja olvasom, de valahogy nincs időm befejezni :( Kedvenc zeném sosincs, mindig más :) Kedvenc kaját meg szintén bajosan hoztam volna, mert most valahogy semmi sem fogta meg úgy az ízlelőbimbóimat :D
De holnap sütök egy fincsi sütit-vagyis remélem, hogy finom lesz....-, mogyorós kocka a neve, de én kicsit átalakítom mandulás kockává, és saját csokilekvárt teszek bele :) Ha van rá igény, hozom a receptet is!

Testápolás:

Télen extraextra száraz bőrrel rendelkezem, és kell valami, amivel ezt kezelni tudom. Hát ők azok :) Szeretem a Dove terméket, mert kb ez az egyetlen márka, ami nem szárítja a bőrömet. A tusfürdő az új Dove termékek közül való, kb január közepétől lehet kapni őket, de itt megtaláljátok őket! Nekem a kókuszos-jázminos van meg, imádommm az illatát! Nagyon szépen hidratált lesz tőle a bőröm!
Alapvetően lusta vagyok testápolózni magam, de ilyenkor muszáj, mert nem bírom elvilesni a saját bőrömet. A Dove extra száraz bőrre való testápolója tökéletes a bőrömnek, finom, kicsit erősebb illata van, hamar beszívódik, és jól végzi a munkáját :)

Arcápolás:


Az Avon krémes sminklemosóját használom most, én szeretem, nem csíp, nem irritálja a szemem és szépen leszedi a sminket.
Már mindenki kívülről fújja a Sunfleur termékek listáját, így a hidratáló arckrémet nem kell bemutatnom :) Jó az állaga, finom az illata, kellőképpen hidratál, nem lesz zsíros a bőröm tőle, stb stb... Én megszerettem, biztosan újra vásárolom majd!
A Sunfleur hidratáló arctejéről olvasni a legkevesebbet, pedig nagyon jó!! Isteni illata van, az állaga is jó, nem habzik annyira, de jól lehozza a sminket :) És annyira szép a csomagolása, öröm ránézni :D

Sminkek:


Az Avon méhviszasos balzsamát nagyon sokat használom, általában a számat kenem vele, de csak itthon, mert ha elmegyek, nem szeretek kézzel turkálni a tégelyben... Isteni illata van, jó még körömágybőr ápolására és a száraz könyök puhítására is!
Lora pirosító, őt is szeretem, szép színe van, kellően pigmentéált és tartós, nem mellesleg 290 Ft...
Az Avonos Jillian Dempsey barna szemceruza került hétköznaponként legtöbbször a szememre, a cerka másik végén található egy applikátor is, így kb 1 perc alatt lehet szép kis "füstös", hétköznapi sminket varázsolni vele.
Manhattan M loves cherry lips szájfény, ne kérdezzétek a kódját, mert nincs rajta, de egy szép, csillogó narancsocs szín, ő velem jött mindenhova.
Tesztek:
B-J nappali fényben.: szájfény, pirosító gyöngyök, szemceruza
És az elmaradhatatlan Garnier BB krém! Ha megnézitek a sminkes postokat az oldalon, a legtöbb esetben őt használtam. Érdemi változást nem tapasztaltam a használat során, de valahogy szívesebben kenem ezt magamra, mint egy mezei alapozót.


Kedvenc film:

Sherlock Holmes 2 - Árnyjáték



Már az első rész is nagyon tetszett, de ezt egyszerűen IMÁDTAM! Nem semmi a szotirja, eszméletlen jelenetek, hihetelen fordulatok, és még sorolhatnám. Nézzétek meg :)


11 megjegyzés:

  1. Szép a szájfény barackos színe, tetszik :]

    VálaszTörlés
  2. baj van velem, ha elsősorban a csokilekvár mozgatott meg? :D
    Mit tud? :)
    A manhattan szájfényecske nekem is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhááá, gondoltam, hogy ráharaptok a csokilekvár témára :P igazából már régen csináltam, és ma találta meg anyukám valahol az befőttes üveget :D
      A recept innen van:

      http://nempiskota.blogspot.com/2010/11/csokoladelekvar.html

      Karácsonykor linzert szoktam megkenni vele, de holnap Nutella hiányában ezt teszem a sütire:) Teljesen olyan íze van, mint a Sacher tortánat egyébként. :) Ugyan úgy eláll, mint a sima lekvárok, nem kell félni, hogy megromlik.

      Törlés
    2. jó volt az árukapcsolás;)
      úh, egész jónak tűnik. Bár ilyet írni, h sokáig eláll...hova gondolsz?? :D

      Törlés
    3. mi sajnos megfeledkeztünk róla, hogy még létezik a spájzban :D Jó, tényleg nem egy Nutella, amit kb merőkanállal enne ez ember, ha beleférne az üvegbe :D, mert önmagában picit furi azért :)

      Törlés
    4. én nem szeretem a nutellát...:) Én a milkywayt imádtam :D

      Törlés
    5. úúú, tényleg, a milkyway-es krém!! de tudod, mi isteni még? Az Ovomaltine kakót ismered? Ausztriában lehet kapni olyan kakós krémet, és még roppanós golyócskák is vannak benne :D na, abból jöhet pár üveggel...

      Törlés
    6. nem ismerem, de nagyon jó hangzik. Olyan lehet, mint vmi rizses csoki, nyamm :)

      Törlés
  3. A csokilekvár nekem is megmozgatta a fantáziám... pedig alapvetően nem vagyok csokirajongó :)))
    A szájfényt én is pár napja zsákmányoltam és nagyon szuper. Pont olyan barackos, narancsos színű, amilyet szerettem volna.
    Lehet, hogy szentségtörés ilyesmit kérdezni, de a SUNFLEUR termékeket DM/Rossmanbúl szerzitek be? És zsírosabb bőrre is jó? :D
    Én kíváncsi lennék egy videóra is egyszer...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha van a közeledben Douglas, ott nézd meg, mert én ott vettem 1290 Ft-ért, itthon pedig a Rossmann-ban 2000 Ft volt. De egyébként igen, DM és Rossmann is lelőhely :) Nekem is zsírosabb bőröm van, de ilyenkor télen szárazabb területek is vannak, sőt... Én ajánlom, tényleg nem lesz tőle zsírosabb és hamar beszívódik.

      Törlés
  4. Nekem csípte a szemem az Avonos sminklemosó :( ezeket a Manhattan szájfényeket imádom :$ és a következő krémem a Garnier BB lesz :D az tuti :D

    VálaszTörlés