2012. február 21., kedd

Avon négyes szemhéjpúder dömping

Sziasztok!

Vége ismét jelentkezem, sajnálom, hogy ilyen ritkán sikerül összehozni, sokkal gyakrabban szeretném, csak sajnos nem vagyok mostanában a toppon, így napi smink bejegyzést inkább nem is gyártok, nehogy sírva meneküljetek el...
A héten viszont megérkezett a boldogság, három Avonos szemhéjpúder és két Super Shock zselés tus formájában.
Swatchokat most nem nagyon mutatok, mert a világért se sikerült normális képeket készítenem, inkább smink formájában mutatom majd meg őket :)

A szemhéjpúderek
Kettőt közülük a Vatera-ról rendeltem, mert már nem lehet kapni a katalógusból, de nagyon vágytam rájuk, plussz szükségem is volt ilyen színekre :)



Mystery


Ez a szemhéjpúder a 03-as katalógus új, tavaszi kollekciójához tartozik, amikor először megláttam, már tudtam, hogy meg kell vennem... Nagyon szép, diszkrét színek találhatók a palettában, a mindennapi sminkelési rutinomba biztosan beépítem :) 
1539 Ft, még meg tudjátok rendelni!

Nocturnal
Két matt, majdnem testszínű és két fényesebb, lila és zöld szín párosítása. Ezeket a színeket használom egyébként is  legtöbbet, gyönyörűek! Ennyire matt színekkel még nagyon nem dolgoztam, kíváncsi leszek...

Glitz and Glamour
Ez a paletta a karácsonyi kollekció része volt, most kb féláron jutottam hozzá :) Annyira szép!!! Mind a négy szín csillogó, alkalmai illetve bulis sminket remekül lehet vele alkotni. Egy csillogó aranyfényű fehér, egy arany, egy padlizsán lila és egy éj kék szín lapul a dobozban.
Találtam egy videót ahol láthatjátok, hogy milyen smink készíthető vele:


Végül vásároltam még, szintén a 03-as kampány tavaszi kollekciójához tartozó két SuperShock szemhéjtust

Golden Fawn, Blackberry
A Golden Fawn egy metálosabb fényű pezsgőszín, a Blackberry pedig egy mély burgundi lila apró csillámokkal. Egy fekete SuperShock tusom már van az Avontól, nagyon szeretem, elképesztően tartós, konkrétan levakarhatatlan :D  és nagyon jól lehet vele dolgozni, bár először kicsit fura volt, mert ugye puha...

Most ennyi, nemsokára újra jelentkezem, remélem :) Lógok még egy recepttel is :)

puszi,

R.


1 megjegyzés:

  1. bevásároltál ám :) nekem az utolsó paletta van meg, gyönyörű színekből áll :$

    VálaszTörlés