2012. február 5., vasárnap

Teszt: Miss Rose Candy Eyeshadow paletta

Sziasztok!

Már régesrég tervezem, hogy írok a nem rég beszerzett Miss Rose palettámról, és most el is jutottam idáig. Elöljáróban annyit, hogy nem fűztem hozzá túl nagy reményeket ennyi pénzért, de olyan szép színe voltak, nem tudtam otthagyni.... És: nem csalódtam, SŐT!

Íme a kis csinos:
02 kód van a hátulján

Nagyon szép, kihasználható, sok féle képpen kombinálható, selyem fényű színeket rejt a fekete műanyag dobozka. Rendesen záródik, jól hordozható kis paletta, nem kell félni, hogy szétesik vagy ilyesmi.
Van egy enyhe illata, nem tudom, tudjátok-e, a kislányoknak gyártott játék sminkkészleteknek van ilyen "szaga", de nem zavaró, meg egyébként se az illata miatt vásároljuk...

Színek közelebbről:


Első blikkre úgy tűnhet, hogy vannak benne elég hasonló színek, főleg a három barnás és a két legvilágosabb árnyalat, de felkenve már látszik a különbség:

Természetes fényben

Vakuval
Van egy szín benne, aminél gyönyörűbbet én még nem láttam... A felső sorban balrol a harmadik, a világos barack színű.  Felkenve valami eszméletlen csodás, irizáló, rózsaszínes meg sem tudom fogalmazni... Minden egyes mozdulatnál más és más színekben pompázott. Sajnos a képeken annyira nem adja vissza :(

Kicsit közelebbről a színek:




Ja, igen, szemhéjalapot direkt nem használtam, kíváncsi voltam, hogy mit tudnak pőrén... :)

Tartosság:
Átdörzsiztem a kezemen egy nedves babapopsitörlőt, és ez történt:



Mindeki döntse el maga, szerintem annyira nem gáz, főleg, hogy alap nélkül kentem fel őket. A világos színek egytől egyik megadták magukat, nyom nélkül eltőntek kb :D A zöldes és a barnás árnyalatok kicsivel jobban bírták a gyűrődést.


Összességében egy csinos kis palettának tartom, nagyon szép színekkel! És a legjobb, hogy 580 Ft volt!!
Ha jól emlékszem, még két féle színkombinációban lehet megvásárolni.

Ti megvennétek, esetleg meg van már valamelyik?

Puszi,

R.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, mindig eltervezem, hogy veszek :D (Nekem még nincs egy Miss Rose dolgom sem) , de mikor odajutok, egyszerűen nem veszem meg, nem tudom miért :D.

    VálaszTörlés