2012. február 22., szerda

Napi smink - Nocturnal

Sziasztok :)

Hosszú idő után egy nagyjából vállalható napi sminkkel érkezem, amit a  nemrég beszerzett Avon Nocturnal négyes szemhéjpúderrel készítettem el :)



Termékek:

  • Garnier BB krém
  • Look by BIPA alapozó (korrektorként)
  • Rimmel Stay Matte púder
  • Essence pirosító - how cute is that?
  • Avon Nocturnal paletta (lila kivételével)
  • Essence zöld zselés tus (alulra-felülre)
  • Avon SuperShock szempillaspirál
  • Mahnattan Cherry Lips szájfény
Nem nagy cucc, most ennyire futtota, csak suliba készültem ma :) De a szemöldököm, wáááá... Én nem értem, komolyan, hetente festem, nem is gagyi termékkel (Refectocil), de két nap elteltével teljesen lekopik :(  Talán az arclemosók miatt...??? Túl gyakran nem szeretem festeni, mert félek, hogy ártok vele, szemöldök ceruzát meg nem szeretem, mert mivel amúgy is nagyon gyér a szemöldököm, elég mű hatást kelt... Most próbálkozom ricinus olajjal, hátha kicsit megsűrűsödik :D Jaj, micsoda problémák.

Nem sokára újra jövök remélhetőleg :)

puszi,

R.

5 megjegyzés:

  1. Ismerős a szemöldök lekopás, és rájöttem mi a bibi... 3%-s hdirogén kevés, minimum 6-s kell ahhoz hogy megszívja rendesen. De a ricinusolaj is picit szívja a színt

    VálaszTörlés
  2. Rutinos szemöldökfestőként én is hozzászólok: régen én is refectocil-t használtam, de aztán egy kozmi ismerősöm mondta, h tök felesleges, fessem nyugodtan a hajfestékemmel (mert amúgy is élénkebb vöröst szerettem volna). Azóta azzal festem. Viszont én a r-hez is 6%-os hidrogént tettem, 3-assal sztem tök felesleges játszadozni, a színezőkbe tesznek kb. olyat, az nagyon gyorsan kikopik.
    Mivel kened fel? Én fogpiszkálóval gondosan megrajzolom a formát és jól "belegyömöszkölöm" a szálak közé is, h némileg a bőrömet is megfogja. Ez főként olyanoknak hasznos, mint te, akiknek gyérebb a szemöldökük alapból is (mondjuk nekem nem). Aztán a maradékot persze leszedegetem fülpucival. Szerintem 6%-os hidrogénnel és jól odadögönyözött festékkel garantáltan kevésbé fog kopni! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dyna, köszi a segítséget :):) hát, fogpiszkálóval vagy a festékhez adtak ilyen műanyag pálcikát, általában azzal szoktam feltapicskolni. Ha itthon festek hajat, én is mindig azzal festettem, csak most fodrászra bíztam a vöröset :D De pont tegnap jutott eszembe, hogy van itthon barna henna por is! legközelebb majd teszek a festékbe, ismerősöm mondta, hogy neki bevált, csak ugye az a bőrt fogja meg inkább.... Most vettem nem rég a 3%-os oxit, sajnálom kidobni :( A fodrász kellékesnél, ahol vettem, ott is a 3%-osat ajánlották. Majd legközelebb okosabb leszek :) Amúgy milyen időközönként kéne festeni, mondjuk a heti egyeszer? Mert én mindenhol ilyen 3 heteket olvasok...

      Törlés
  3. Nem tudok a témához érdemben hozzászólni, de mondták már, hogy hasonlítasz Muri Enikőre? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, ezt még valahogy senki se vette észre, és én sem gondoltam erre :D de köszi :)

      Törlés