2012. március 5., hétfő

Pici élménybeszámoló, és igen, még élek!

Sziasztok!

Rendkívül rosszul érint a dolog, hogy több napja nem írtam semmit, de se időm, se energiám nem volt sajnos :( A suli, a háztartás meg utazások, tanfolyam mellett örültem, ha hajat mosni maradt időm :D
Még tavaly júniusban találtam rá Rátkai Tímea Esküvő szervező tanfolyamára a neten, vagyis hallottam róla egy barátnőmtől, aki elvégezte ezt. Mivel imádom az esküvőket, nem mellesleg én is menyasszony vagyok (legalábbis még...), és imádom a rendezvényszervezés világát (ezzel is szeretnék foglalkozni :) ), így hát jelentkeztem, és múlt szombaton el is kezdődött a tanfolyam Győrben. Előtte pénteken pedig Utazás kiállításon voltunk Budapesten páran a csoportból, nálunk ez úgymond szakmai követelmény, mivel idegenforgalmi szakmenedzsernek tanulok:) Annyira nem volt most nagy szám, szerintem a tavalyi sokkal jobb volt... Valahogy túl "tömött" volt az egész, nagyon sűrűn volt minden, tiszta képzavarban voltunk, hogy mi hol van. Tavaly ráadásul sokkal több mindent lehetett vásárolni is, pl. bio cuccokat,m lekvárokat, kézműves ételkülönlegességeket, ilyen meg idén csak kb egy standnál volt... Nem baj, igazából megérte, hazahoztam 10 kiló prospektust :D
Szombaton és vasárnap 5:30-kor keltem, mivel vonattal mentem Győrbe, plusz még Sopronba is be kell jutnom az állomásra, úgyhogy kicsit korábban kellett kelnem :S Tízkor kezdődött a tanfolyam, körülbelül 20-25-en vagyunk és mindenki nagyon aranyos és kedves :) Rátkai Timi az ország legnevesebb esküvő szervezője, több celeb "nagy napját" is ő szervezte :) Rengeteget tanultunk az esküvők világáról, szinte már megcsömörlöttünk az infómennyiségtől, de nagyon élveztem! Miután megtanultuk az alapokat, amit minden esküvő szervezőnek tudnia kell, vasárnap már a különböző szolgáltatók jöttek előadást tartani, így pl. videósok, fotósok és vőfély :) Nagyon szuper volt, csomó sztorit meséltek, rengeteg képet és videót néztünk! Jövő hétvégén pedig folytatódik tovább. Egyetlen negatívum van, az pedig a 8-9 órás folyamatos ülés... Én nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nem bírok ennyit egy helyben! A végén már minden bajom volt...
A húzós hétvége mellé még egy enyhe betegség is párosult, rendesen el is fáradtam, de azért várom a hétvégét megint!
Ha minden igaz, holnap megyek egy kicsit vásárolni, ha sikerül beszereznem valami új szerzeményt, akkor mindenképpen megmutatom, az Essence új kollekciója pedig elvileg 8.-án kerül a boltokba, úgyhogy már tűkön ülök :D

Köszönöm a türelmet :)

Puszi,

R.

U.i.: Nektek hogy telt a hétvége? Voltatok mostanában valamilyen tanfolyamon?

1 megjegyzés:

  1. jajj én is minden szombaton 9-től fél 4-ig ülök xD persze vannak szünetek de akkor is ... Húú kivi leszek az új kollekcióra :$ bár nem hiszem, hogy valami is megfogna:D nagyon ritka az olyan:D

    VálaszTörlés