2012. március 25., vasárnap

A hét (pozitív) csalódásai

Sziasztok!

Vettem pár terméket a héten, sminkcuccot és testápolási szereket egyaránt, gondoltam megosztom veletek a tapasztalatokat :)

1. Avon Nailwear Pro Apricot Mystery körömlakk

Avon tanácsadó nő létemre szégyen szemre még egyetlen egy Avonos lakkom sem volt, így ideje volt beszerezni a mostani sláger lakkot. Nekem nagyon tetszik a színe, igazi tavaszi szín, imádom! Egy rétegben kicsit kevés nekem, két réteg mindenképpen kell a körmökre. A végeredmény magáért beszél, a képen a 2 napja kilakkozott körmeim láthatóak, fedőlakk nélkül, pedig nem kíméltem őket. Szóval egész jól bírja :)
Ár: 819 Ft


2. Garnier Intensive 7Days Mézes bőrnyugtató testápoló

Előre le kell szögeznem, hogy nem vagyok oda a Garnier cuccokért, sőt... Nincsenek jó tapasztalataim a márkával kapcsolatban. Viszont szükségem volt egy kicsit "lazább", kevésbé tömény, tavaszias testápolóra, ami leváltja a jól bevált téli Dove-ot. Kicsit utána néztem a Krémmánián, hogy mi a vélemény erról a termékről (ezt egyébként minden kisebb-nagyobb smink/testápolási termék vásárlása előtt megteszem, beteges vagy sem, majd eldöntitek:D), és csupa jót olvastam, akciós is volt éppen, így megvettem. A mézesre esett a választásom, isteni illata van! Könnyű az állaga, nem ragad, hamar beszívódik, kellően hidratál, de azért azt remélem senki sem hiszi el, hogy bekenem magam hétfőn, azután legközelebb jövő héten kell újra nekilátni a testápolási rutinnak, mert ez egy égbekiáltó baromság! Fel is húztam magam, már amikor először láttam a reklámot a tévében, hogy miért kell ezt így... áá, mindegy :D A testápoló nekem bejött, hülye "hét napos" marketing ide vagy oda.
Ár: 1000 Ft

3. Dermofil paszta


Hetek óta nem volt képes eltűnni az állam jobb részéről egy csapatba verődött, csúnya, gyulladt pattanás sereg. Még a teafa olaj nem hatotta meg őket, nyomkodni nem mertem, így meguntam a dolgot, és eszembe jutott, hogy én ezt a Dermofil dolgot már néztem a múltkor a DM-ben, és amikor megszagoltam rájöttem, hogy régebben a kozmetikusom ezt adta kezelés után, hogy kenjem be magam vele, mert enyhíti a gyulladást. Gondoltam egye fene, jobb a semminél, így megvettem. És milyen jól tettem! 3 nap alatt lehúzta a gyulladást és leszárította a förtelmeket az arcomról! Alapvetően ez egy erős szagú, kámforos-mentolos fehér krém, szem közelébe ne kenjétek, mert úgy fogtok sírni mit még soha. Én azt sem ajánlanám, hogy az egész arcotokat kenjétek be vele, mert túlzottán szárít, de közvetlenül a pattira kenve, naponta 20-30 perc, és csoda történik. Nálam, legalábbis.
Ár:1100 Ft

4. Avon Naturals uborkás-teafás arclemosó és tonik


Nem szeretem a Naturals termékcsaládot, szerintem borzalmasak, nagyot csalódtam bennük. De, szintén a Krémmániát olvasgattam, amikor rábukkantam erre a termékre, és meglepődtem, hogy mennyi pozitív értékelést kapott, a 5-ös kampányban pont le volt árazva, így megrendeltem. Átlátszó, elég erős illatú, kicsit zselés a cucc, jól habzik, szépen tisztít, nekem bevált, és ami hihetetlen, hogy nem szárította ki különösebben a bőrömet. Hosszú távú hatásáról még nem tudok beszámolni, de egyenlőre megérte a pénzt :)
Ár: 700 Ft

5. Isana olajos tusfürdő

Miértt??Miért nem tanulok a hibáimból? Volt már egy Isana tusfürdőm, amit utáltam, de olyan naiv voltam, hogy azt hittem, biztosan csak az volt olyan rossz... Hát nem. Végül is arra jó, hogy ha valaki nagyon hozzá akarja szoktatni magát a testápoló használatához, mert tusolás után olyan lesz a bőre ettől a tusfürdőtől, hogy nem fogja tudni elviselni saját magán. Én legalábbis ezt tapasztaltam, pedig többeknél olvastam, hogy már pedig milyen jó... Sajnálom, mert jó áron van és jó az illata.



FIGYELEM! Múlt héten itt olvashattatok az Essence zselés körömmatricáiról. Kértétek, hogy írjam majd meg, hogy mennyire voltak tartósak. Nem hazudok: 2 órát bírtak :D Ne vegyétek meg, pénzkidobás. Mondjuk az érdekes az volt a dologban, hogy két körmömről le szinte le se tudtam szedni, úgy ottmaradt, a többi viszont simán feljött. Kérdem én, csak oda sikerült megfelelő ragasztót tenni??!

Egyenlőre ennyi, remélem hasznos volt, legalább egy kicsit :)
Szép vasárnapot még, élvezzétek a jó időt, jövő hétre mér hidegebbet mondanak :(

Legyetek jók!

Puszi,

R.

1 megjegyzés:

  1. Nekem is volt Garnier 7 days testápolóm:) nagyon szerettem, és iszonyat sokáig elég volt :D

    VálaszTörlés