2012. március 17., szombat

Teszt: Essence zselés körömmatrica

Sziasztok!

Bár nem olvastam túl sok jót az Essence körömmatricáiról, az új szortiment azonban bővünt egy új termékkel, ami a Nal Fashion Sticker Gel Stlye nevet viseli. Gondoltam egye fene, egy próbát megér, hátha jobb mint a "sima" társa.
Én a párducmintásat vettem meg, ha jól emlékszem 599 Ft volt. Hét különböző méret van a csomagban, vagyis összesen 14 matrica.

Használat: a papírkán a belsejében az áll, hogy a megtisztított, vagy a kilakkozott körmünkre ragasszuk fel. Én az utóbbira szavaztam, mert önmagában kicsit uncsinak tűnt, ezért egy natúros, kicsit arany színű, csillogósabb lakkal alapoztam (Essence 50 Irreplaceable). Amikor nekiláttam, és le akartam húzni az első matricát, meglepődtem, hogy milyen "merev", valahogy rugalmasabbnak, tényleg olyan matrica szerűnek gondoltam volna, de nem olyan, ami persze nem biztos, hogy baj. Elég jól ragadt a körmömhöz, idomul a formájához is, amikor véletlenül elrontottam mert nem sikerült középre pozicionálni és leszedtem, utána is simán visszaragadt.
Jól rá kell nyomkodni, a feleslegesen lelógó részeken levágni, megreszelni és kész is.




Végeredmény: nekem nagyon tetszik, tényleg kicsit gélesebb, fényes a felülete. Érdemes kipróbálni különböző színű lakkokkal is :) A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de remélem 1 napnál tovább bírja majd a kiképzést...


Hogy tetszik? Megvettétek már valamelyiket?

Puszi,

R.


2 megjegyzés:

  1. Tényleg más a felülete mint az elődjének :$ majd írd meg, hány napot bírt ki :) !

    VálaszTörlés
  2. Én is gondolkodok ilyeneken, najd megnézek egy ez h miylen ha szted jó :)

    VálaszTörlés