2012. március 16., péntek

Tavaszi cipővásárlás mizéria

Sziasztok!

Most, hogy a -20°C-ból szerencsésen áttértünk a +20°C-ba, rá kellett jönnöm, hogy nincs cipőm tavaszra. (ez akár egy vers kezdő sora is lehetne. Egy nagyon szomorú verssé...)
A cipővásárlás nálam kész rémálom, bár a farmert vásárlást nem übereli, ezért kissé kétségbe estem. Imádom a szép cipőket, de sajnos a 41-es, nem túl kecses és vékony lábamra kevés olyan cipő jön fel, amire beleszeretek, ezért marad a maradék. Ráadásul nekem a legkényelmesebb sportcipő is képes feltörni a sarkamat (ilyen volt a Tisza cipőm is... szerintem én voltam ezzel az egyetlen a világon).
Már a múlt héten nézegettem a cipőket a Deichmannban, itthon is és Ausztriában is (kint sokszor olcsóbbak), de arra lettem figyelmes, hogy a téli csizmák mellett kapásból megjelentek a full kivágott, szalmatalpú, vékony talpú és/vagy ultra magas sarkú topánkák. Se itthon se máshol nem találtam semmi átmenetit, semmi olyasmit, amit még esetleg a reggeli 5°C-ban is tudnék hordani! Nem mellesleg 6000-7000 Ft-okba kerültek, és Deichmannos cipőért nekem nincs szívem ennyit kiadni, mert szerintem elég gagyik... Főleg azért, mert a téli, atom meleg csizmáim is ennyibe kerültek, de az egy csizma, ami tele van mindennel, amitől meleg lesz, akkor egy gagyi cipőcskén mi kerül ennyibe? Ezen kissé felidegesítettem magam, majd itthon előkotortam a szekrényből egy régebbi barna bokacsizmámat, de szegény már elég viseltes volt...
Ezért úgy döntöttem, hogy ma ellátogatok a soproni kínai áruházba, mert azért ott általában sikerült valami lábra valót találni :) Mondanom sem kell, hogy két 41-es cipő között sokszor hatalmas különbségek vannak, van ami hosszra jó, de elöl nyom, van amiből már kilóg a lábam... Elég sokáig tartott a nézelődés, mert rengetegen voltak, kicsi a hely, mindent leversz ha nem figyelsz és ömlesztve vannak sokszor a cipők, így ott is kincsre bukkanhatsz, ahol nem is keresnéd.
DE! Sikerült!!!! Úgy mentem be, hogy nekem kell egy sötétebb és egy világos, kicsit magasabb sarkú cipő, és életemben először úgy jöttem ki, hogy azt vettem meg amit akartam :D
Íme:




Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a két cipő EGYÜTT került 6000 Ft-ba... Kicsit jobban megéri :)

Már csak egy világos, drapp ballonkabátra van szükségem, meg pár pólóra (egyébként én híztam meg ennyire, vagy tényleg összementek kicsit a ruhaméretek a boltokban???? :O )

Nektek mire van még szükségetek tavaszra?

Puszi,

R.

4 megjegyzés:

  1. jajj a méretek... eddig 29-es gatya kellett, most meg már a 31-es is kicsi.... meg az L-es nadrág... nem hiszem, hogy az 53 kilómra ekkora kellene :D nem értem :S meg mikor az XXXXL-es harisnya is kicsi... ááááh felcsesz :S Annyira nem értem a méreteket :S e

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hálisten, nem én vagyok megzakkanva akkor, hanem a ruhagyártók... Egyik ismerősömmel beszélgettem pont erről nem rég, és ő is mondta, hogy egyre nagyobb méreteket próbál, mert ami régen jó volt, az már nem jön rá, pedig nem hízott. Ja, és ez persze egy bolton belüli méretezés. Pl ma próbáltam C&A-ban egy pólót, a megszokott méretet, de kb le se tudtam húzni... Aztán szajkózzák, hogy lecseng az anorexiás lányok kora. Ja persze.

      Törlés
  2. Rám mostanában semmise jó. Egy bolton belül is eltérnek a méretezések.. Felpróbáltam egy 34-es nadrágot, kicsi volt. A 36-os pedig már buggyos. Ugyan abban a boltban egy másik fazonú nadrágból 32es jó volt.
    H&M-ben viszont rám egyre kisebb ruha kell :D Van hogy az xs-es ruhák is nagyok. Érdekesek mostanában a méretezések...

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek furák a méretezések... van ahol egy 34-es póló lóg rajtam, máshol meg a 36-es ruha egy kicsit szűk... nem értem.
    Ami a cipőket illeti, és is írtam a kívánságlistámban, hoyg mi kéne idén nyárra...

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés