2012. március 22., csütörtök

Napi smink, vagy legalábbis fogjuk rá

Én esküszöm, hogy próbálkozom.. Igen, tudom, még a tegnap kitöltött személyiség teszt is óva intett a fotós munkától (nem mintha vágyam lett volna...), de azért nem hiszem el, hogy nem tudok egy normális képet csinálni a sminkemről... soha! A másik pedig, hogy a színek soha nem bírnak hasonlítani az eredetihez, és így tök gáz. Szóval kidobom a fényképezőm is. Ha nyerek a lottón... De már szükség volt egy ilyen bejegyzésre is, mert rendesen el vagyok maradva a sminkekkel :D (Amúgy nagyon durván látszik, hogy nem vagyok a toppon, ha összehasonlítom a ma készült képeket pár régebbi képpel, akkor megdöbbentő a különbség.)


Itt már talán látszik is valami...

Egyébként a mai "alkotásom" az Avon Mystery palettával készült. Nagyon kis visszafogott, barackos sminket lehet vele készíteni, szerintem össze leszek nőve vele idén tavasszal. Ezen kívül még szintén az új kollekcióban található SuperShock szemhéjtust használtam, mely a Blackberry nevet viseli. Valamit a SuperShock szempillaspirált.
A rúzs is szintén Avonos, Apricot Mystery néven fut, nem rég érkezett majd mutatom :), és megrendeltem a kollekció hiányzó darabját, a körömlakkot is, majd jön a poszt!
Az arcomra egyébként nem tettem most alapozót, csak kis korrektor meg Rimmel Stay Matte púder, valamint egy rózsaszínes Miss Rose pirosító.

Legyetek jók :)

Puszi,

R.





3 megjegyzés:

  1. rá vagyok kattanva a barackos színekre:$ annyira jók most így tavasszal *-*

    VálaszTörlés
  2. Tökjó! vmi tavaszos sminket kerestem, és voilá!

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés