2012. február 14., kedd

Valentin napi köröm

Sziasztok!

Tegnap láttam valahol egy képet Valentin napi körmökről, ahol step-by-step leírták, hogyan is jön létre a csoda.

Én egy kis visszafogottabb, rózsásat választottam:




Miket használtam?

  • alap: Essence Colour&Go 44 Modern Romance
  • piros: Maybelline Mini Colorama 92 Red light
  • fehér: Rimmel 60 seconds 730 
  • fekete: b.pretty vékony ecsetes lakk
  • fedőlakk:  S-he 453 (átlátszó, piros csillámokkal)
  • fogpiszkáló
Miután kilakkoztam az alap lakkal a körmeimet, a gyűrűs ujjamra tettem 2-2 piros és fehér pöttyöt egymással szemben, majd egy fogpiszkálóval körkörösen "összekevertem", így lett rózsa formájú. Egy vékony ecsetes, fekete lakkal szárat és kis levelet csináltam neki, a többi körmömet még kifestettem a csillámos fedőlakkal, és kész :) A rózsás körmömre már nem akartam, sok lett volna... :)


Boldog Valentin napot csajok! Ha kedvet kaptatok ahhoz, hogy megcsináljátok, még időben vagytok ;)

Puszi,

R.


2 megjegyzés: