2012. július 9., hétfő

Teszt: Avon Solutions Freshest Pure szett

Sziasztok!

Ebben a bazi nagy melegben rá kellett jönnöm, hogy a fürdőszoba szekrényem "szerény" tartalma nem éppen felel meg a hőségben keletkező elvárásoknak (ami persze nem igaz, de kell egy ok, hogy vásárolhassak...)
Így sikerült beszereznem az Avontól a  kecsegtető tulajdonságokkal bíró, hűsítő-frissítő, új, Freshest Pure termékcsalád tagjait, amelyek: 3az1-ben arctisztító, radír és maszk, tonik és egy hidratáló gél. A leírás alapján hipoallergének, és havasi gyopár kivonatot tartalmaznak. Állítólag.

Nem fotóztam le a termékeket egyenként, nem látom sok értelmét, elég annyi,  hogy masszív, az Avontól megszokott minőségi csomagolásban érkeznek és vannak. Sokan nem szeretik, ha a krém teteje gyűjti az ujjlenyomatokat, akinek ez számít, az még véletlenül se vegye meg :D
Akkor lássuk a résztvevőket szépen sorban...

3in1 arctisztító, radír és maszk

Kiszerelés: 100 ml
Állag: krémes, apró kék "mikrogyöngyökkel", amelyek enyhén radíroznak használat közben.


Illat: kellemes, semmihez sem hasonlítható, tiszta, friss illata van, nem érződik a bőrön
Használat: maszkként még nem használtam, általában úgy szoktam, hogy este, tusolás közben felkenem, kicsit belemasszírozom a bőrömbe, és amíg letusolok, hagyom hatni.
Hatás: ami meglepődtem, hogy tényleg hűsít! Az illatából annyira nem lehet kivenni, de lemosás után kicsit mentolos, hűsítő érzetet hagy maga után, de nem kell megijedni, egyáltalán nem csíp, és a radírozó szemcsék ellenére még csak ki sem pirosodik tőle az arcom. Kellemes, friss, tiszta érzést nyújt.
Negatívum: Az egyetlen negatívum talán nem is magának a terméknek szól, hanem az elnevezésnek, de én valamiért nem csípem az ilyen all-in-one termékeket, olyan gyanús, hogy mindent meg akarnak oldani egyszerre....

Frissítő tonik

Kiszerelés: 200 ml, elég nagy. Ami negatívum: Csavaros a teteje (utálom...), és nagyon pici a lyuk, amin kijön(ne) a cucc.
Állag: folyékony, de ki gondolta volna... Amúgy nekem a színe nem szimpi, ilyen csúnya kék, olyan természetellenes, bár még nem láttam havasi gyopárt, de kötve hiszem, hogy égkék színe van.


Illat: ugyan olyan, mint az arctisztítóé, ez sem érződik sokáig a bőrön.
Hatás: semmi extra, megvagyok nélküle is. A dolgát végzi, nem hűsít ugyan, elég jól tisztít, de nekem a színe miatt egyszerűen olyan fura... Nem használom szívesen. 

Hidratáló gél

Kiszerelés: 50 ml,
Állag:  furcsa futurisztikus kékes-átlátszós zselé cucc, felkenve vizes hatásúvá válik a bőrön



Illat: u.a., bár ez kicsit tovább megmarad a bőrön
Használat: nagyon kevés elég belőle, tényleg, nagyon kevés.. még az én nagy fejemre is :D Felkenve rögtön "olvadni" kezd, elég hamar beszívódik,viszont kicsit több ideig marad ragacsos a bőr.
Hatás: én csak este szoktam felkenni, sőt, úgy a legjobb, ha hűtőben tároljátok, mert akkor finom hűs lesz :D Amit észrevettem, hogy ha este felkenem, akkor reggel kevésbé lesz zsíros a bőröm, és szép, egyenletes és feszes lesz a bőröm. Kellően hidratál, de nem lesz zsíros tőle a bőr. Király.
Negatívum: fényvédő, könyörgöm! Nem vagyok egy finnyás típus, de egy arckrémben legyen már valami, főleg, ha nyárra adják ki...

Összességében: a tonikot kivéve jó vételnek bizonyult, én tanácsadónő létemre jó áron jutottam hozzá, a mostani, 10-es katalógusban viszont egy akció keretében a Solutions termékcsaládból 2 termék 2198 Ft-ért lehet a Tiétek, ennyit szerintem a gélkrém és az arctisztító bőven megér, én szívből ajánlom Nektek, nyárra tökéletes választás.

Szeretitek a Solutions termékeket, és a gélkrémeket?

Puszi,

R.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése