2012. július 9., hétfő

Teszt: Avon Anew Aqua Youth hidratáló nappali lotion

Hahó!

Nem rég, egy korábbi bejegyzésben említettem, hogy hamarosan beszerzek valamit, ami megoldást nyújt a nyári hőségben a bőrünkön elnehezülő, lassan beszívódó krémek problémájára... és íme, nem csalódtam!


Szerettem volna egy könnyű, gyorsan beszívódó, fényvédős nappali krémet, és az Avon újdonsága pont kapóra jött, mintha nekem találták volna ki :)

Kiszerelés: 30 ml, pumpás. Szép, minőségi csomagolása van, a kivitel miatt bátran lehet utaztatni.


Leírás: "Ultrakönnyű nappali lotion, amely növeli a bőr hidratáltságát és védi annak fiatalos vitalitását. A H2O Power technológiának köszönhetően segít növelni a őr természetes nedvességének erejét, hogy segítse a bőr hidratációjának fokozását és a bőr védelmét az öregedés korai jeleihez vezető környezeti stressz ellen. Hipoallergén. SPF 15."

Illat: kicsit semmilyen, semmi extra, vagyis nekem nem tűnt fel.
Használat: nagyon könnyű, folyós krémről van szó, a felvitel után szinte egyből beszívódik, hurrá! Egy pumpányi ennyit jelent (én kettőt szoktam):

Kicsit elkenve, látszik, milyen kics "folyós", könnyű:

Hatás: végre egy krém, ami nem folyik le az arcomról a 40 fokban... Hidratált, mégis matt érzést nyújt, én úgy vettem észre, hogy a pórusaim is kevésbé láthatóak vele. Az én bőröm szereti, semmi negatív hatását nem tapasztaltam. Örülök a fényvédőnek is :) Mostanában az arcomra tisztítás után csak ezt kenem, korrektort illetve púdert teszek, és egész jól bírja.
Én ajánlom nektek, a 10-es katalógusban 2290 Ft-ért megvehetitek!

Felkeltette az érdeklődéseteket? Vagy van más, jól bevált nyári krémetek?

Puszi,

R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése