2012. június 5., kedd

Figyelem, figyelem! A Garnier észhez tért!

Hahó lányok!

Képzeljétek, most olvastam egy számomra nagyon kedves külföldi blogon, a Lovely Girlie Bits-en, hogy a Garnier előrukkol végre egy zsíros, kombinált bőrűeknek való BB krémmel! Hurrá, hurrá! A tesztet elolvashatjátok a honlapon.
Úgy látszik, nem csak a magyar csajok többségének nem jött be a BB krém (tisztelet azoknak, akiknek száraz a bőrük, számukra szerethető volt). Én örülök, hogy legyártottak egy ilyet is, biztosan megveszem majd :) Csak reménykedni kell, hogy hozzánk is eljut még ebben az évezredben...

Mit szóltok, kipróbáljátok majd, ha nálunk is kapható lesz?


9 megjegyzés:

  1. nagyon látványos a fedése. egye fene, lehet, h kap egy esélyt :)

    VálaszTörlés
  2. Van webáruház,ahol már kapható.

    VálaszTörlés
  3. hú nem semmi:) ha egyszer kifogyok minden kence ficémből...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mire meg tudod venni a boltban, arra már újabb készletet fogsz felhalmozni, ahogy a magyar üzleteket reakció idejét ismerem... :)

      Törlés
  4. Én megvenném, ha tényleg lesz kombinált bőrűeknek is, de ha a színválaszték ugyan olyan lesz, akkor azzal ismét nem fogok tudni mit kezdeni, mert nekem még mindig nem olyan "sárga" a bőröm mint a Garnier BB legvilágosabb árnyalata. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg gyér a színskála, de pont az a lényeg, hogy igazodik a bőrödhöz a szín... próbáltad már, és úgy sem passzol? Hátha nyáron kicsit lebarnulsz, akkor jobb lesz majd :)

      Törlés
  5. Én már vasárnap láttam egy vidéki DM-ben, sajnos ebből is csak 2 szín volt. :I

    VálaszTörlés
  6. En kiprobaltam,rogton el is adtam az ebayen mert borzaszto volt,maradok az eredetinel.

    VálaszTörlés