2012. április 8., vasárnap

Tanácsot kérek Tőletek! :)

Hahó olvasók! :)

Aki piros tojás keresgélés és sonka falás közben esetleg bejegyzéseket olvasgat, tőletek kérek egy kis segítséget.
Alapozóra lenne szükségem... És arra gondoltam, hogy segíthetnétek választani, mert én eddig valahogy mindig félrenyúltam, és nem akarok több pénzt kiszórni az ablakon... Mindenképpen drogériás alapozót keresek (van kuponom meg utalványom is), de Catrice-t ne mondjatok, mert az nálunk NINCS :(



Milyen az álom-alapozóm?

  • tartós!
  • mattít
  • rendesen elfedi a bőrhibákat
  • nincs túlzottan maszk hatása
  • nem folyik le rólam a melegben
  • van benne fényvédő
  • nincs kifejezetten érzékeny bőröm, de azért ne hozzon elő újabb csúnyaságokat az arcomra
Létezik ilyen? :D Mi az ami nektek nagyon bevált?
Komolyan kíváncsi vagyok mert az alapozó vásárlás rosszabb mint a farmer vásárlás...

Köszi:)

Jó pihenést, kellemes húsvétolást Nektek:) És örüljünk ennek az időnek is kicsit, mert holnapra dermesztő hideget mondanak, így a jó érzésű  fiatalemberek talán lemondanak a szódásszifonnal történő locsolásról....Vagy legalábbis reméljük... :)

6 megjegyzés:

  1. Fúú, én is ugyanígy voltam, mint te. Pénteken vettem végre egy NYC alapozót, de nekem a színnel van mindenhol bajom. Mert mindig, mindenből a legvilágosabbat veszem, mégis sötét! :D Pedig nem tél-típus vagyok, nem olyan fehér a bőröm, mint Hófehérkének :/

    VálaszTörlés
  2. Nekem személy szerint a Miss Sporty So Clear Perfect Skin alapozója bevált. Jó áron lehet beszerezni ( 2000Ft alatt) ,antibakteriális, jól eldolgozható ,bőrhibákat viszonylag jól eltakarja ( de persze ez mind az árkategóriájához mérten).

    VálaszTörlés
  3. http://thunderke19.blogspot.com/2012/01/alapozok-tesztjeavagy-az-elefeledett.html
    Itt írtam párról:). Nekem a L'oréal Mat Morphose a kedvencem, de sajnos akció nélkül elég drága :S ( én 900 Ft.-ért jutottam hozzá, de ritka mikor ilyen olcsó:( )

    VálaszTörlés
  4. http://coralinevilag.blogspot.com/2011/12/tokeletesalapozo-telre.html
    Én ezt ajánlanám,kombinált vagy szárazz bőrre.Szerintem a legjobb alapozó,igaz én a hűvös időbe használom.

    VálaszTörlés
  5. Ha tényleg hatásos alapozót szeretnél, akkor a Max Factor Lasting Performance egy jó alternatíva. Igaz nem két forint, de akcisóan 2500 ft körül már ki lehet fogni és egy nagyon könnyű, nagyon tartós alapozót kapsz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó, mert az az igazság, hogy tegnap előtt pont ezt az alapozót néztem dm-ben, ajándék púder is volt hozzá. Tetszett a fedése, de végül is nem vettem meg, mert az 50%-os kupon így nem volt érvényes rá, 4500 Ft-ot meg nem akartam most kiadni... De lehet, hogy ez lesz belőle :)

      Törlés