2012. április 9., hétfő

Rettegj Garnier BB krém! Íme az ellenfél: Essence Natural Cover színezett hidratáló

A piros sarokban: Essence Natural Cover hidrató krém, a kék sarokban: Garnier BB krém!

Sziasztok! :)

Amióta a Garnier előrukkolt BB krémjével, azóta hallottunk róla hideget-meleget egyaránt. Én is megvettem, használtam is eleget, viszont külön tesztet nem hoztam róla most sem, mert úgy gondoltam, máshol is olvashattok róla eleget, nem untatlak titeket...:)
A legnegatívabb jellemzők a krémmel kapcsolatban a saját és többi bloggerina tapasztalata alapján a következők:

  • nem szívódik be hamar
  • tartósan fénylik tőle az arc
  • gyakran újra kell púderezni
Én is problémás, zsíros bőrrel rendelkezem, így őszintén szólva nem szerettem használni... Nem vagyok az a típus, aki naponta többször újra púderezi az arcát. Azt hittem, télen jó lesz, mert akkor kicsit szárazabb a bőröm, de még így is lemászott rólam a krém, és zsíros érzetet hagyott maga után. Így inkább odaadtam anyunak :D

Az Essence új színezett hidratálója viszont egész más! Direkt pattanásos, mitteszeres bőrre lett kitalálva, olajmentes és mattít. Legalábbis ezt ígéri a tubuson a felirat.
Lássuk, mit tud:
J: Garnier B.: Essence

Kicsit eldolgozva
A képen is látszik talán, hogy az Essence krémje kicsit folyósabb, kevésbé sűrű. Az Essence-ből a sötétebb bőrre valót vettem meg, viszont azt is el kell mondanom, hogy sokkal jobban igazodik a bőr színéhez, mint a Garnier. Lehet, hogy ez az állaga miatt is van.

Akkor nézzük élesben:
Az arcom minden nélkül... íme a puszta valóság
Bocsi, de sajnos így nézek ki, én próbálok harcolni, de általában veszítek :/

Essence krémmel, miután hagytam kicsit beszívódni:





Azt hiszem, látszik a különbség :) Valóban egy tiszta, matt kinézetű bőrt eredményez! Egyáltalán nem fénylik tőle az arcom, amit a Garnierről nem lehet elmondani, és később sem kell attól tartani, hogy átfénylik a bőr. Én örülök, hogy megvettem, szeretem használni. Természetesen nem fed úgy, mint egy alapozó, de hétköznapokra nekem teljesen megfelel. Egy kis korrektorral még rá lehet segíteni, de a képeken most direkt nem raktam, hogy láthassátok magát a krémet munka közben.

Összegzés:
Én úgy gondolom, hogy azok a lányok, akik zsíros, pattanásos bőrrel küzdenek, nekik remek választás lehet az Essence hidratálója! A Garnier BB krémjét én inkább azoknak ajánlom, akiknek száraz, fakó bőrük. Az egyetlen negatívum talán az, hogy az Essence nem tartalmaz fényvédőt...Viszont az ára kompenzálja ezt a hiányosságot: 650 Ft körül vettem Müllerben :)

Nektek mi a véleményetek? Akik hosszú távon használják a Garnier krémjét, tapasztaltak valami változást a bőrökön?

Szép napot :)

Puszi,

R.


11 megjegyzés:

  1. Sosem hallottam jókat az Essence arcravalóiról (úgy értem, hogy ami nem smink), egészen idáig :D A képeken tényleg átjön, lehet benne valami.. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tesztet, már szemeztem egy ideje az essence színezett hidratálójával, ez a poszt segített meghozni a döntést :))

    VálaszTörlés
  3. Már annyi jó véleményt olvastam az Essence krémről, hogy már lesem is a polcokat, mikor érkezik meg, de ha nincs benne fényvédő, akkor ki is lőttem :(
    A Garniert nem szeretném megvenni, mert mindenhol panaszkodnak a fénylő effektusra, basszus találjanak már ki egy tökéletes bb krémet, ami itthon is beszerezhető :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meglehet vásárolni neten az eredetit is. http://bbkrem.hu/:3 vagy Kecskeméten lehet személyesen megvenni . :)

      Törlés
  4. A Garnier BB-ről nekem nincs túl jó véleményem :S Úgy örültem neki mikor megláttam a reklámot , de csalódtam. Nekem mitiszeres a bőröm és egyáltalán nem is halványítja , max ha 3 rétegben viszem fel de akkor használhatnék alapozót is.. De az Essence krémje iránt most felkeltetted az érdeklődésem :)Talán adok neki 1 esélyt 650ért :) belefér :D

    VálaszTörlés
  5. Én csak az újsághoz adott mintát próbáltam ki ( a garnier bb-re gondolok ) két alkalomra elég volt, de nekem nem lett fényes az arcom tőle, a nap végére se, és púdert se használtam, de nekem száraz a bőröm, egyáltalán nem zsíros :) , így azoknak tényleg jó lehet, akik száraz bőrrel rendelkeznek, de a zsírosabb bőrűeknek én se ajánlanám, mert zsírosabb maga a krém is :) .

    VálaszTörlés
  6. Köszi a tesztet, van müller kuponom, úgyhogy szerintem fel is írtam őt a listámra. :D
    (U.i.: A müllerben az essence polcon lehet megtalálni, vagy valahol máshol? )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem az Essence állványon, hanem az arctisztítók,krémek problémás bőrre való szerek részén keresd :)

      Törlés
  7. Nekem sem jött be a Garnier BB krém. Mikor az egyik make-up blogon reklámozták írtam is, h szerintem ez nem zsíros bőrre lett kitalálva, de rábeszéltek... meg is bántam :(
    Két alkalom után tele lettem ragyával és foltokban folyt le rólam, na meg csillogtam is rendesen...
    De ez az Essence most tényleg felkeltette az érdeklődésem :D
    Eddig a bbkrem.hu-ról rendeltem, de iszonyat drágának tartom az alap 6-8000 forintos árat, pedig tényleg jók...

    VálaszTörlés
  8. Tanácsodra megvettem az Essences hidratálót, és nem bántam meg :) Tényleg jól fed, és nem volt Garnier BB krémem de barátnőm mondta hogy ne vagyek, mert zsíros bőrre nem jó. Köszi a tippet!

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  9. Hasznos kis bejegyzés, miután olvastam rohantam a boltba ezért az Essence hidratálóért és nem bántam meg! :)

    VálaszTörlés