2012. november 4., vasárnap

Októberi kedvenceim

Sziasztok!

Az első visszatérős bejegyzésemhez úgy gondolom, jól passzol egy kedvences poszt, most azokat a termékeket láthatjátok, amiket a legtöbbször használtam múlt hónapban. A képek még tegnap este készültek, lámpafénynél, no comment.

1. Testápolás
Balea Fügés-csokis termékcsalád
Iiiiiiimááádom! De csak az illatát...Nem mondanám, hogy nagyon hidratált lesz tőle a bőröm, de az illata kárpótol érte. Télre már nem lesz elég a száraz bőrömre, igyekszem hamar elfogyasztani :)

2. Arcápolás

Reggeli gyors arclemosáshoz kerestem egy laza kis lemosót, Glamour napokon pedig amikor Győrben jártam, betérten az Yves Rocher-ba is, így akadt kezembe a kamillás lemosó és tonik. Nagyon jó áron jutottam hozzá, kellemes használni, bár egy icipicit szárít, de az én bőrömnek még pont belefér :)
A másik top kedvenc az Avon Anew Luminosity Pro halványító-élénkítő széruma. El sem hittem, hogy milyen szépen rendbe hozta a foltokat és pattanás után maradt nyomokat az arcomon! Big lájk.

3. Sminktermékek

Igen, én is megvettem..."This is the beginning of a beautiful friendship", mondhatnám. Sleek Storm paletta, minden nap ehhez nyúltam, a többi palettám szinte depressziós lett az elhanyagoltságtól. Sajnálom őket, de ha van náluk sokkal jobb is..?!
Szintén Glamour napos zsákmány a Max Factor Facefinity alapozója, nagyon szeretem, bár a színválasztásnál voltak problémáim, kicsit tartalmasabb is lehetne a paletta. Ettől függetlenül szeretem, csak ehhez nyúltam. Ugyan ezek akció keretin belül vásároltam meg a L'oréal Glam Shine szájfényt, Hold on rose árnyalatban, csodás szín, tartós, mi kell még?
Sleek-es szerzemény a Coral pirosító, pigmentált, tartós, gyönyörű őszi szín!

4. Ékszerek

Imádom az ősz színeit, a ruhatáram nagy része is ezekből a színekből áll. Hozzájuk kell igazítanom a bizsukat is, így vásároltam két fülbevalót a C&A-ban, illetve a nyaklánc Avonos, ki is lehet nyitni, lehet hogy rakok bele fényképet, de az valahogy olyan nagyis... :D Ja, ez csak egy iciripiciri része a bizsukollekciómnak, de ezek voltak a legtöbbet rajtam.

5. Körömlakkok

Októberben vagy nagyon sötét körmeim voltak, nagy nagyon nude... Két kedvencem az Essence Chic Reloaded (na de nem a tartóssága miatt!), illetve a kissé kékes fénnyel is megáldott Catrice Sky & Seine.

6. Zene

Aktuális téma, aktuális szöveg...megkapó, kicsit érzelgős, cuki klipp. Szeretem.


Van valami a listán, amit szeretnétek kicsit közelebbről is megismerni egy teszt keretein belül?

Puszi,

R.

1 megjegyzés: